סדנאות בתחום השיווק והייעוץ העסקי

סדנאות בתחום השיווק

 כלנית בזנוס מובילה עסקים להצלחה

אחד הכלים החשובים ביותר בעבור כל בית עסק, חברה או ארגון הם העובדים, המהווים את המשאב החשוב, המשפיע וגם היקר ביותר בארגון. השקעה בעובדים היא השקעה ארוכת טווח בבית העסק ובהצלחתו, כאשר השקעה בעובדים נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות:

השקעה ברווחת העובדים- השקעה ברווחת העובדים תבוא לידי ביטוי בתנאי השכר וההטבות, בונוסים ומענקים, שיפור התנאים, מתנות בחגים, ימי כיף וערבי חברה, כמו גם יצירת סביבת עבודה נוחה, מתגמלת ומפנקת.

השקעה במקצועיות והעשרת העובדים- לצד היתרונות הכלכליים, קיימת חשיבות מרובה להשקעה בעובדי הארגון באמצעות מתן כלים מקצועיים, הדרכות ורכישת כלים והסמכות שונות, שיפור הביצועים ומתן כלים בתחום ההעשרה, אשר יביאו הן לשיפור התפקוד והביצועים של העובד, והן להגדלת שביעות הרצון שלו.

כלנית בזוס, יועצת עסקית ומומחית שיווק דיגיטלי מהמובילות בתחום, מספקת לעסקים ולארגונים מגוון של סדנאות בתחום השיווק והייעוץ העסקי, סדנאות לעובדים, סדנאות למנהלים בכל שדרות הניהול, סדנאות ייחודיות לאנשי מכירות בעידן הדיגיטלי, וכמו כן סדנאות, הכשרות והדרכות אישיות לפרי-לאנסרים ולעצמאים המבקשים כלים לפעול בעולם השיווק הדיגיטלי באופן עצמאי.

כל סדנא, קורס או הדרכה ניתנים להתאמה אישית, על פי צרכי הארגון או בית העסק, תוך שינוי המיקודים בהתאמה מלאה. כלנית מעבירה סדנאות דגל  בנושא בניה וניהול קמפיינים שיווקיים, היכרות מעמיקה עם הכלים והפלטפורמות המשתנים בעולם הדיגיטל, בחירה וניתוב הפרסום והשיווק על פי סוג המדיה, סדנאות אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, קידום אורגני וקידום ממומן, התמודדות עם התנגדויות לאנשי מכירות, יצירת יתרון עסקי בשוק תחרותי וכלים רבים נוספים.

כלנית מביאה ניסיון רב, בן קרוב לעשרים וחמש שנים בענף הייעוץ העסקי, תוך מתן דגש על כלים דיגיטליים ושיווק בעידן של קדמה טכנולוגית.