ייעוץ עסקי שיווקי ליחידניים

ייעוץ עסקי שיווקי ליחידניים

 כלנית בזנוס מובילה עסקים להצלחה

שוק התעסוקה במאה העשרים ואחת חווה שינויים רבים, והוליד בעלי מקצועות חופשיים רבים, אשר עובדים כעצמאים יחידניים. עסק עצמאי יחידני הוא עסק המתבסס על כישוריו ויכולותיו של בעל העסק, לרוב אינו כולל העסקה של עובדים נוספים, ומתמקד במתן שירותים מקצועיים.

עסק כזה יכול לספק שירותים לשוק הפרטי או העסקי, ובמקרים רבים ארגונים ועסקים חיצוניים רוכשים את ששירותיו במתכונת מיקור חוץ, כחלופה להעסקת עובד שכיר.

בעלי מקצועות חופשיים רבים בוחרים לפנות לערוץ העצמאי בדרך זו, במטרה לשלוט בהיקף העבודה, בתקרת השכר, ולזכות לתגמול הולם בעבור כישוריהם, מבלי להתחייב לגוף אחד בלבד.

עסקים יחידניים ניתן למצוא במגוון תחומים, דוגמת: רואי חשבון, יועצי מס ומנהלי חשבונות, גרפיקאים, מעצבי פנים ואדריכלים, סוכני תיווך ונדל"ן, יועצי משכנתאות, בוני אתרים, כותבי תוכן, עורכי דין, מטפלים ברפואה משלימה, מפיקי אירועים ושלל מקצועות נוספים.

קידום של עסק יחידני, הן באמצעות שיווק דיגיטלי, והן בכלים אחרים, עשוי להיות מאתגר, מתבסס לרוב על תקציב נמוך, ומצריך בחינה של תקרת זכוכית ויכולות למתן שירות של אדם אחד בלבד.

כלנית בזנוס, יועצת עסקית ומומחית שיווק דיגיטלי, מתמחה בפתרונות ובהובלת בעלי עסקים יחידניים, בהתאמה אישית מלאה לתחום הפעילות, תוך ניתוח מצבו של העסק בשוק התחרותי בו הוא פועל, ובנייה של תכנית צמיחה אשר מותאמת לשאיפותיו של בעל העסק. מילוי של היומן וקליטת לקוחות חדשים הם רק חלק קטן מתהליך הצמיחה, כאשר בסופו של יום המטרה היא ליצור עסק שעובד ומייצר הכנסה, ובעל עסק שפנוי לבניית תהליכים, פיתוח ואך ניהול חיים פרטיים, בזכות ניהול נכון, תמחור, שימוש בכלים במיקור חוץ ופתרונות רבים נוספים.

כלנית בזנוס מציגה ניסיון רב שנים כמנהלת לקוחות פרמיום בחברות מובילות במשק, ומביאה ידע, ניסיון ובעיקר חמימות ותקשורת בלתי אמצעית, חיבור עם לקוחותיה הרבים יצירת ערך מוסף וצמיחה מוכחת.