ייעוץ עסקי ליזמים

ייעוץ עסקי ליזמים בטרם פתיחת עסק

כלנית בזנוס מובילה עסקים להצלחה

פתיחת עסק חדש, מכל סוג ובכל תחום, עשויה להיות מאתגרת וכרוכה בתכנון מוקדם ובקבלת החלטות, אשר בסופן ישפיעו על סיכויי הצלחת העסק בהמשך.

יזם אשר חושב על הקמת עסק עצמאי מביא חלום לצד כישורים, יכולות אישיות ורעיון, כאשר את כל הללו יש לתרגם לכדי תכנית מעשית וישימה, אשר מביאה בחשבון את תנאי השוק התחרותי, מזהה פוטנציאל והיתכנות לצד סיכונים, תכנית חדירה לשוק, מיתוג, שיווק ובניית קוד ארגוני ומסר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים, תכנון פיננסי המנתב בין שימוש בהון עצמי, גיוס הון ומשאבים ויצירת רשת ביטחון לתקופת צמיחה ראלית ואלמנטים רבים נוספים.

כלנית בזוס, יועצת עסקית ומומחית שיווק דיגיטלי, מתמחה בליווי יזמים מתחילת הדרך במטרה להפוך חלום למציאות, ורעיון לעסק רווחי ומצליח.

כלנית בזוס, יועצת ומנהלת תיקי לקוחות בכירה בחברת וואן פלייס, בעלת ניסיון רב שנים כמנהלת תיקי פרימיום בחברת זאפ גרופ ובעלת ידע עשיר ורחב בעולם העסקי, מביאה את כל היתרונות הללו לפתחו של הלקוח, ורואה בכל רעיון ויוזמה כאילו היו חלומה שלה. באמצעות תהליך שכולל קשבה והיכרות עם צרכי היזם, המשאבים, היכולות והשאיפות שלו, כלנית מלווה כל רעיון ומתרגמת אותו לכדי תכנית עסקית ישימה, ליווי אישי ויישום בפועל של התכנית.

תהליך הליווי יכלול:

בדיקת היתכנות ופוטנציאל כלכלי

ניתוח שוק תחרותי

איתור וגיוס מקורות מימון

רישום העסק ברשויות

בניית תכנית עסקית מפורטת

בניית תכנית שיווקית- מיתוג וחדירה לשוק

צמיחה מדורגת ופיתוח

ליווי אישי, פיננסי ומקצועי מחקרים בקרב עסקים שנפתחו בשלוש השנים האחרונות בישראל מראים כי יזמים שפנו לתהליך תכנון וליווי מקצועי בטרם היציאה לדרך הציגו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ביחס לאלה שיצאו לדרך עצמאית ללא ליווי מקצועי,  כמו גם זכו לחיסכון מהותי בהוצאות הראשוניות, לתכנון פיננסי שאפשר תכניות צמיחה וגידול בהמשך