ייעוץ עסקי ושיווקי

ייעוץ עסקי ושיווקי לעסקים קטנים ובינוניים

כלנית בזנוס מובילה עסקים להצלחה

אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני עסקים קטנים ובינוניים, הוא התכנון וההקצאה של תקציב מותאם לטובת פעילות שיווקית. בעלי עסקים קטנים מוצאים עצמם אל מול חברות שיווק אגרסיביות אשר מבטיחות הרים וגבעות, ובתמורה דורשים הקצאת תקציבים בסך עשרות אלפי שקלים- ללא כל התאמה למחזורי המכירה של בית העסק ולפוטנציאל שלו. בניסיון לרכישה של חשיפה באופן עצמאי הם נתקלים בעשרות ובמאות הצעות לכלים ופלטפורמות, כאשר לא תמיד ברורים ההבדלים בניהם ו/או התועלות שלהם, ופיזור התקציב בין הפלטפורמות נעשה באופן אקראי.

כלנית בזוס, מומחית שיווק דיגיטלי מובילה ויועצת עסקית בכירה ללקוחות פרימיום, מובילה תהליכים אשר מתבססים על התאמה אישית לכל לקוח ולכל בית עסק, בהתאמה ייעודית לעסקים קטנים ובינוניים, הן ברמת תכנון התקציב והן ברמת התאמה מדויקת של הכלים לצרכים ולמטרות של בית העסק.

כלנית מביאה ניסיון רב שנים ושליטה ללא עוררין בעולם השיווק הדיגיטלי, ומתבססת על הנחת היסוד כי תכנית שיווקית אינה מוצר מדף, ועליה להתאים באופן מדויק לצרכי הלקוח, כמו גם לאפשר גמישות ושינויים בשוק דינמי ומשתנה. כל קמפיין מנוהל על ידי כלנית עם "יד על הדופק" תוך מעקב אונליין אחר התוצאות, ניהול שינויים על פי צורך ושקיפות מלאה ללקוח.

כלנית משלבת בין כלים מסורתיים לכלים חדישים ומודרניים, מומחית בבניית תהליכי צמיחה בעלי יכולת מדידה וכימות, וליווי עסקי באמצעות מערך של ידע וכלים שנרכשו לאורך 25 שנות ניסיון, למידה ומוניטין שכולל מאות לקוחות מרוצים.

כלנית מלווה עסקים יחידניים, עסקים קטנים, חברות וארגונים, ונוהגת בכל לקוח ולקוח כאילו היה זה העסק הפרטי שלה, תוך חתירה למצוינות, ניתוח וניהול נתונים ושימוש בכלים ובפלטפורמות חדשניים ומובילים, ליישום ולקידום הצלחת הלקוח, תוך התייחסות והתאמה ליכולות האישיות, לתקציב ולצרכי הלקוח.